środa, 8 października 2008

SENO, tzn .Czesc!


Witam goráco z chlodnej Mongolii, a dokladnie Amgalan-dzielnicy, w ktorej znajduje sie nasza placowka! Dolecialam szczesliwie, na lotnisku czekal na mnie ks.Wiktor a na zewnatrz gory i temperatura powietrza -5!Po drodze proszyl snieg...
Jak pierwsze wrazenia?Trudno opisac,jedyne co moge rzec-specyficzne miejsce, jakby inny swiat, w ktory mam nadzieje powoli 'wsiakne'. Dzieciaki sa bardzo ufne, juz pierwszego dnia podbiegaly, przytulaly sie. W wiekszosci sa tu chlopcy w wieku od 6 lat. Fakt,iz pochodza z rodzin patologicznych,albo po prostu z ulicy ma ogromny wplyw na to, ze bywaja agresywni, posuwaja sie do kradziezy. Choc jestem tu dopiero 3 dzien, zauwazam, ze bije tez od nich dobro. Uspione sa w nich pozytywne predyspozycje, talenty, ktore nalezy pobudzic, wydobyc, aby same je zauwazyly, uwierzyly ze potrafia... Osoby, ktore sprawuja nad nimi piecze (father Paul, ks.Wiktor, Iza-wolontariuszka z Polski) czynia to w moich oczach wzorcowo. Widze, ze czeka mnie nie lada wyzwanie, tym bardziej, ze bariere stanowi jezyk. Mam jednak nadzieje ze dana mi bedzie na ten czas wystarczajaca 'dawka' Bozej madrosci, milosci, cierpliwosci, pokory, wytrwalosci i wielu innych lask, by w sposob odpowiedni kontynuowac powierzone mi dzielo!
"... Rób to co możesz, a Pan Bóg uczyni resztę. On cię nie oszuka, jeśli pracujesz dla Niego ..." ks.Bosco


--------------------------------------------------------------------------------

3 komentarze:

Ja_Ania pisze...

Cześć Iwonko :). Nie znamy się długo, ale mam nadzieję,że mnie skojarzysz. Poznałyśmy się gdy przed wakacjami byłam u Asi i to od niej dostałam link do Twojego bloga :). Właśnie jej mówiłam, że oby więcej takich ludzi jak Ty :). Uważam, że to co robisz jest piękne i życzę CI Bożej odwagi (bo szaleństwo już w sobie masz) na każdy dzień. Pozdrawiam.
Ania

mamamama pisze...

Aniołku.. kto jak nie Ty ma sobie dać radę:) trzymam za Ciebie kciuki i jestem z Tobą każdego dnia...
buziaki od nas..

iwi pisze...

Anuś!oczywiście że Cię pamiętam!pozdrawiam serdecznie i dziękuję za ciepłe słowa!